fredag, mars 08, 2024

Äntligen helg, två veckor kvar....

 Så var det fredag och äntligen helg igen. Efter denna veckan är det "bara" två veckor kvar att smörja min kind med Aldarakrämen då 10 av totalt 12 veckor är avklarade.

Henke åkte hem till tjejerna idag så jag spenderade hela dagen på jobbet med att skriva inspektionsrapporter och dessutom vara ute och inspektera en tatuerare.

På lunchen gjorde jag ett snabbt statsärende och sen jobbade jag på fram till fikat då jag flexade ut.

Väl hemma blev det en promenad och till middag lagade vi en rätt som vi inte gjort på flera år. En inbakad och kryddig köttfärsrulle med vitkål och morötter och en hel del kryddor. Riktigt mumsigt!

Efter middag och lita vila i soffan tog vi ett dopp i baljan vilket jag inte gjort sedan tidigt i höstas. Riktigt skönt!

Inga kommentarer: