onsdag, mars 20, 2024

Utbildning och hemmajobb

 Var på jobbet redan strax efter klockan 6 så hann jobba lite innan det var dags att sätta sig på Folkhälsomyndighetens utbildning om inomhusmiljö. Halvdag idag och halvdag i morgon.... Hann köra lite jobb efter utbildning också så kom hem först klockan 12:30. Då låg Vinna och sov så jag tog med Esset på en löprunda på 3,8 km och när vi kom tillbaka så väckte vi Vinna och tog en promenad efter skoterleden också. 

 Direkt när jag var tillbaka så blev det jobb samtidigt som jag käkade lunch. Tanken var att handlägga ansökningar för bekämpningsmedel men det ringde och dök upp saker hela tiden så jag hann inte börja med någon av dessa ärenden innan klockan var 16:30.

Jag och Gunilla träffades för att prata igenom en nybörjarkurs i viltspår och gick en promenad med lite linjetag för hundarna också. Blev ingen konkret planering men tänkte i alla fall igenom ett upplägg och pratade lite om praktiska detaljer.

Sen middag efter detta vid 20:30 och sen var jag sopslut så somnade i soffan.

Inga kommentarer: