måndag, oktober 16, 2017

Rivstartar veckan….

Full fart på jobbet då cesiumprover ska mätas efter helgens älgjakt. Redan på morgonen hade vi också information om “Blå huset” och direkt efter det så sprang jag iväg då jag var kallad på mammografi. Direkt efter det så väntade webinarium om F-gaser någon som blev en riktig besvikelse.

Självklart var jag hemma till tjejerna på lunch. Det var rätt ok väder idag. Varmt, 15 grader som sol så jag passade på att ta en lite längre promenad.

Efter jobbet idag så bytte vi snabbt om och gav oss ut på en löprunda. Det går sååå mycket lättare nu och när dessutom Henke var med så finns inga tankar på att stanna bara för att så det var säkerligen den snabbaste och samtidigt lättsammaste löprundan sedan jag började springa efter semestern.

Inga kommentarer: