söndag, oktober 01, 2017

Sköna söndag med KM planering

Idag tvingade jag mig kvar i sängen till 8:30 i alla fall. Då tog jag en kopp kaffe och satte mig framför nyhetsmorgon och bara njöt av en lugn dag.

Gick omkring och småfixade lite hemma och när jag kände att det var dags för frukost konstaterade jag att det inte fanns mycket av de råvaror som jag behöver i kylskåpet. Satte mig iställer och gjorde en veckoplanering av mat och kopplade det till en inköplista. Åkte sedan till Jysk och shoppade lite och kollade in deras nya lokaler innan jag åkte på ICA för att handla.

Väl hemma igen klockan 13 var det hög tid att göra frukost. Kesoplättar blev det idag.

Direkt efter dettta så packade jag in hundarna och åkte och hämtade Anna och Mossa för att åka upp till Bjuråker och planera rutorna inför KM:et den 15 oktober. Göran och Zenitha var redan på plats.

Vi gick rundan och jag tycker vi fick till ett varierande och roligt upplägg. Hundarna fick bara en promenad idag men det är inte fy skam det. Den enda hunden som fick göra nått var Humla eftersom hon inte ska starta.

Hemma igen klockan 18 och då hade även Henke kommit hem från helgens jobb.

Vi gjorde middag och såg sedan tv men båda jag och Henke var trötta så vi somnade bägge två.

Inga kommentarer: