söndag, oktober 22, 2023

Apporteringsträning

 Även idag behövde vi jobba med bredbandet. Henke hade ont i kroppen efter 8 timmars skyfflande av sand igår och även jag kände mig lite sliten även om det kändes mera i går än idag tack och lov.

Jag åkte till Forsa på förmiddagen där jag, Zenitha, Ann och Leila tränade med hundarna. Stadga, fotgående, markeringar och dirigeringar och dessutom fick Esset testa lite tennisbollskastare.

Även Vinna fick komma ut och köra både enkelmarkeringar, dubbelmarkeringar och dessutom ett litet sök. 

När jag kom hem från Forsa så käkade vi lite lunch och sedan gick vi ut och skottade grus bägge två. Borde inte men frustrerande att inte kunna göra nått så det blev en del gjort i alla fall. Går ju fortare och två jobbar än bara en.

På kvällen lagade vi panerad rödspätta med dill och citronsås Mums!

Inga kommentarer: