onsdag, oktober 25, 2023

Lillördag med lite hundträning

 Idag var jag på plats på jobbet på förmiddagen och på eftermiddagen satt jag hemma och gick igenom en presentation från en kurs jag skulle varit på den dag som jag opererades. 

Hade lite ont i skallen på eftermiddagen så slutade jobba strax före 16 och vilade en halvtimma för att bli av med den. Tog sedan med tjejerna på en promenad då vi också körde lite dirigeringsskick på täkterna som nu är slagna. Svårt dock då det är så skum belysning så det är svårt för mig att se hundarna på avstånd och svårt för hundarna att se mig. Esset fick skick men det funkar inte längre för Vinna så hon fick hämta alla störningsmarkeringar som jag kastade. Det funkade fint.

Blev sedan en promenad genom byn och han hem precis tills det blev mörkt. Då gav även Henke upp sitt arbete med bredbandet.

Till middag blev det ugnsgrattinerad spagetti och köttfärssås och sen lite tv titt innan natti natti....

Inga kommentarer: