måndag, oktober 09, 2023

Natten och morgonen är värst

 Nätterna är verkligen hemska. Har som mest ont när jag är stilla. När jag sen ska börja röra mig på morgon så är det riktigt smärtsamt.

Åkte i alla fall till jobbet och väl där när jag kommit igång så går det helt OK. Satt på kontoret på förmiddagen och sen åkte jag hem till tjejerna på lunch. Blev en kort promenad och dessutom tog jag emot några älgprover som levererades direkt hem till mig. Efter att jag ätit åkte jag iväg till Delsbo och genomförde en inspektion och sedan åkte jag in på kontoret och mätte proverna som jag tog emot på lunchen.

När jag kom hem hade jag så ont men vi gick ändå lite långsamt genom byn. Det känns ändå som att det sakta sakta blir bättre. Att gå och röra mig går bättre och bättre och jag hittar fler och fler positioner där jag faktiskt inte har såå ont. Å när det gör ont så går det inte längre lika ont.. Hoppas hoppas att det nu lättar...

I morgon är det operationsdags....

Inga kommentarer: