onsdag, april 10, 2024

En heldag hemma....

 Idag blev det en heldag med jobb hemifrån. Regnade när jag steg upp men det klarnade upp vid 9-tiden och blev faktiskt sol. Tänkte att jag lite försiktigt skulle kolla om det gick att springa efter mitt fall häromdagen. Det känns OK i knät så länge rörelsen är rak. Vrider eller vickar jag knät så gör det däremot ont. 

Tog med Esset och det kändes ok att springa så det blev en runda på 5 km. Jobbade vidare fram till lunch och gick sedan den sista rundan efter skoterspåret bakom huset. Om nån dag kommer snön över ån att brista så det kommer inte att kunna gå där på ett tag.

Tanken var att skriva mycket med det blev både det ena och det andra som dör upp och större delen av tiden satt jag i telefon i ärenden som jag egentligen inte ska ha. Känner mig stressade när det hela tiden dyker upp annat än det man planerat och har redan så mycket som jag ska jobba med men det hjälper ju inte...

Jobbade på fram till kl 17 och sedan blev det en promenad genom byn.

Inga kommentarer: