lördag, april 06, 2024

Nya barstolar

 Tyvärr blev det ingen hundträning idag då det kom så mycket snö. Istället blev det en promenad genom byn innan vi åkte ner på stan. Var på Mio möbler och sedan Jysk där vi köpte nya barstorla till köket eftersom klädseln, konstlädret på de vi har nu gått sönder.

Efter detta blev det en tur till Forsa när vi tänkt hälsa på lite folk men de var inte hemma så vi åkte istället tillbaka till stan och gick och käkade på Kattvikskajen. 

En god pizza med ostar, fikonmarkelad och valnötter.

När vi kom hem dammsög jag och sedan beställde jag ny migränmedicin och mailade om en försäkring innan vi slappade lite framför Curlingen men då somnade vi såklart.

En promenad till blev det innan det var dags för middag. Idag lagade vi fiskgryta med räkor, lax, torsk och blåmusslor. Riktigt mumsig. Fruktsallad med glass till efterrätt och sen två filmer innan huvudvärken slog till igen så då gick jag och la mig för natten. Klockan var ändå vid midnatt så det var lika bra med tanke på hur länge jag suttit uppe igår.

Inga kommentarer: