måndag, februari 26, 2024

Vecka med mycket kvällsaktiviteter

 Så inleder vi ännu en vecka. I veckan har vi nått inbokat varje kväll. 

Idag blev det jobb på plats för att besvara på ett antal enkäter från kemikalieinspektionen på förmiddagen. 

Suuperfint väder så tänkte när jag åkte hem på lunch först klockan 12:30 att jag skulle ta hundarna på en långpromenad i solen. När jag kommit ca 1 km plingar det till i telefonen dör att påminna att jag ska vara med på ett möte klockan 13:15. Shit! Vände och promenerade i rask takt hemåt. Värmde maten som jag kastade i mig och körde sedan i full fart tillbaka till jobbet där jag anlände till mötet 10 minuter sent men det gick ändå bra då de diskuterade ärenden som inte berörde mig i någon större utsträckning.

Långpromenden genomfördes istället efter jobbet när jag kom hem.

Blev snabbmiddag med hamburgare då jag skulle iväg på vägföreningens styrelsemöte inför årsmötet.

Full rulle hela dagen när jag anlände och kastade ner mig i soffan vid 21-tiden. 

Inga kommentarer: