måndag, november 20, 2023

Home alone

 Så blir det nästan en hel vecka själv hemma. Steg upp som vanligt men nu blir det jag som tar alla promenader med hundarna så när jag var klart och hundarna fått mat så blev det en kort promenad innan jag åkte iväg till jobbet. 

På lunchen åkte jag hem och gick rundan efter skoterspåret bakom huset och käkade men sen var jag tillbaka på jobbet på eftermiddagen då Vision skulle ligga nere i alla fall i inledningen av dagen och jag inte sparat ner mera än att jag hade jobb torsdag och fredag. Normalt brukar service av vårt diariesystem bara ta en halvdag men den här gången skulle det visa sig vara besvärligt och systemet låt nere ända till eftermiddagen idag, dvs drygt två och en halv dag. På eftermiddagen kunde man dock koppla in allt man gjort och allt som kommit in sedan i onsdags.

Efter jobbet tog jag med tjejerna på en rask promenad genom byn. Vinna kändes riktigt pigg så promenaden gick nästan 15 minuter snabbare än vad den brukar.

Blev palt till middag idag och sen lite tv och isäng kom jag strax före 22:30.

Inga kommentarer: