onsdag, november 08, 2023

Jubileumsfest

 Idag blev det jobb på plats med inspektion och "julshopping" till jobbet på förmiddagen och sen åkte jag hem till tjejerna på lunch. Fortfarande grått och tråkigt väder och det ska det tydligen vara ett tag fram över....

På eftermiddagsfikat passade jag istället på att ta en dusch inför kvällens begivenhet.

Henke kom hem strax före 16:30 och då blev det en promenad genom byn innan jag bytte om å så fick Henke skjutsa mig till Parkhydden.

Jag har i år jobbat 25 år i Hudiksvalls kommun så det var jubileumsmiddag med klockutdelning.

Kände förvånansvärt få men det blev ändå en trevlig tillställning med jättegod mat.







Henke hämtade mig så att jag var hemma ganska precis klockan 22 å då var jag en av en handfull som var kvar till sist.


Inga kommentarer: