tisdag, november 14, 2023

Uppfräschning och löprunda

Sov såååå gott i natt och kände mig mer utvilad idag tack vare det såklart.

Var på plats på jobbet då vi hade APT på förmiddagen. Efter det mötet och fikat så hann jag jobba i ca en timma innan det var dags att gå på tidig lunch då jag hade klipptid. Händer inte ofta men en till två gånger per år i alla fall. Idag skulle det dessutom göras slingor så det tog lite tid men var väldigt skönt. Nu är man tillpiffad och lite fräschare när det i övrigt är så mörkt och tråkigt. 

Henke åkte hem till tjejerna så jag blev krav på jobbet hela eftermiddagen.

Väl hemma genomförde jag för första gången på två månader en löprunda tillsammans med Esset. Blev 4 km i lugn takt men det kändes ändå riktigt bra.

Till middag lagade vi kebab i bröd så det var en snabb och enkel middag.

Inga kommentarer: