torsdag, juni 15, 2017

Besök från Ida och Flamma

Nu känner jag att det ska bli riktigt skönt med semester. Inte så att jag är utarbetad men jag är inte tillbaka i min vanligt form. Det är bara ett par veckor kvar innan jag ska göra ett försök och gå upp och jobba heltid igen så får vi se hur det går.

Idag slutade jag jobbet lite tidigare då Ida med Flamma var i Hudik. Hon skrev en tenta här på förmiddagen å sedan träffades vi för en promenad efter strandpromenaden som vi avslutade med lunch på strandpiren.

2017-06-15 13.31.02

Efter det så åkte vi ut till Brukshundklubben. Tanken var att vi skulle träna lite med det var varmt och det hade varit en lång dag för Flamma så vi körde lite lydnad och Ida visade lite föremålssök med Flamma. Avslutade med att gå ner till stranden så att Humla, Vinna och Flamma fick svalka sig i havet lite.

Efter detta så åkte Ida hemåt och jag åkte hem och sov en stund tills Henke kom hem

Inga kommentarer: