tisdag, juni 27, 2017

Regnigt och kallt

Har sovit dåligt några nätter så direkt efter jobbet och lunch så blev det vila idag. Hundarna var ute på gården men fick ingen promenad. När jag vaknade tog jag däremot mig i kragen och gick ner till sjön och lät tjejerna testa den nyinköpta dirigeringsfyren. Köpte den när jag var och köpte hundmat på kliniken idag. Var också förbi Rusta och köpte stolar som vi ska ha i husvagnen.

Det började regna när vi var vid sjön men eftersom hundarna inte gjort direkt nått idag så gick jag en promenad. Testade en ny runda som gjorde att jag blev väldigt blöt men jag blev nöjd med den nyfunna rundan Den ska jag gå när det blir fint väder. Tror att det kommer att bli en ny favorit.

19691270_10211623352853061_1835310952_n

Ordentligt blöt var jag när vi kom hem men både jag och hundarna var nöjda så de somnade gott efter maten.

Inga kommentarer: