måndag, november 27, 2017

Full fart mot advent

Ny vecka och nu slutspurtar vi mot december och första advent. Hade dock gärna sett att det varit söndag idag för jag känner mig lite sliten efter helgen. Tog en lite längre promenad för att få lite energi på lunchen. Blev nog en temperaturförändring för det kom dimma krypande precis under min promenad.

24281701_10212843778722945_658509764_o

Efter jobbet blev det en promenad med tjejerna genom byn. Efteråt stannade jag ute i garaget och gjorde två kransar. Blev ett hjärta och en dörrkrans så nu är mossan slut igen men nu har jag dekorationer vid båda ingångarna.

Efter maten var det hög tid att göra räkningarna för denna månaden och då blir det automatiskt att vi sorterar lite papper. Hann också med att uppdatera lite blogg efter helgens eskapader och Henke började fixa med årets jullogefrågesport.

Inga kommentarer: