fredag, november 17, 2017

Härligt med helg!

Äntligen fredag eller vad säger man? Började dagen med ett par timmar på jobbet men sen gick jag till frissan. Som vanligt har jag inte klippt mig på nästan ett år. Ville ha mera än en klippning så vi tonade håret lite mörkade och gjorde ljusa slingor. Blev bra tycker jag. Får väl ta en bild någon dag… Winking smile

Fortsatte dagen på jobbet ett par timmar och åkte sedan hem till tjejerna på lunch. Rätt härligt väder så det var skönt att komma ut på en promenad.

Jobbade ytterligare ett par timmar men sen blev det helg.

Jag åkte hem och Henke åkte och handlade. Vi möttes hemma ungefär samtidigt och tog då en promenad i mörkret. Halt som tusan har det också blivit efter regnet i natt.

Till middag blev det Lövbiff och sötpotatischips

Köpte ett litet bord att ha vid fåtöljen bredvid brasan. Blev mysigt!

23732665_10212763363472614_690422485_o

Inga kommentarer: