fredag, november 24, 2017

Larminstallation

Åkte till jobbet och jobbade på till klockan 09:00. Tog frukost och tog sedan emot installatören från Verisure som skulle komma och installera larm hos oss. Vi gick igenom var grejer skulle sitta och sedan gick jag ut med tjejerna i skogen medan han skruvade. Där fick de dela på ett sök och sedan tog jag lite mera mossa för att göra ytterligare några kransar när jag hinner.

Medan det sista installationsjobbet genomfördes satt jag hemma och läste två rapporter. När installatören åkt så blev det lunch och sedan var det dags att åka tillbaka till jobbet då vi hade en inspektion inbokad. Den varade resten av dagen så sen var det hög tid att göra helg.

Blev en promenad med tjejerna och till middag blev det en pizza på O sole mio. Vid 20-tiden lämnade vi Vinna i Idenor då hon ska få umgås med labbarna och Roland och Gunilla i helgen.

När vi kom hem packade vi för morgondagen men sen stupade jag i säng/soffan. Winking smile

Inga kommentarer: