lördag, maj 05, 2018

Vägsyn och tripp till Kramfors

Började dagen med en snabb frukost och sedan cyklade jag till andra änden av byn. Det var dags för den årliga vägsynen inför städdagen senare i maj. Vägsynen tog drygt 2,5 timma så när jag kom tillbaka hem så skyndade jag att packa grejerna och åkte sedan iväg. Hundarna var välrastade då de varit med på vägsynen och cykelturen men jag var hungrig så det blev ett stopp på McDonalds också.

När jag paserade Birsta stannade jag till på XXL och köpte ett par tunna friluftsbyxor och en tröja och sedan körde jag vidare till Snibbens camping dit Anna och Göran och Zenitha rendan ankommit. De hade till och med hunnit med lite hundträning.

Själv hade jag ont i skallen så efter en rastning av tjejerna och inckeckning i stugan så la jag mig i 30 minuter för att bli av med huvudverken.

Grillat stod på schemat efter detta och sedan blev det en tidig kväll. Sov sååå gott i stugan! I morgon väntar Highcoast WT challenge. Spännande!

Inga kommentarer: