söndag, juni 24, 2018

Arbeta sig ikapp…

I natt blev jag sittandes till 02:30 för att fixa bilder och uppdatera bloggen sedan nästan två veckor tillbaka. Hade dessutom enormt mycket bilder att gå igenom från den perioden.

Det första jag gjorde när jag steg upp idag var att sätta mig och fortsätta och blev klar först vid 12-tiden. Då hade jag också hunnit se en film medan jag arbetade.

Blev en promenad med tjejerna och sedan stack vi iväg för att inhandla lite gårdsspel och passade även på att få oss en milkshake. På vägen hem stannade vi till i stan och tog tjejerna på en promenad efter strandpromenaden. Skönt att gå någon annanstans än hemma vid hela tiden.

Väl hemma så fixade vi middag. Idag blev det grillat och nu har det kommit upp så fint i trädgårdslandet att vi kunde plocka in sallad, rädisor och sedan också jordgubbar till efterrätt.

Inga kommentarer: