torsdag, juni 07, 2018

Värdelös träning

Äh rubriken låter värre än den var men jag kände mig så frustrerad efter dagens träning. Vi började med att köra lite vatten i form av dubbelmarkeringar i vatten eller där en landade i vatten och en på land. Vinna skötte sig riktigt riktigt bra!

Vi gick sedan vidare till andra änden av sjön där Anna lagt ut dirigeringar. Började med ett långt fotgående hela vägen och det gick bra. Skickade sedan på första och Vinna vill inte gå i vattnet. När hon väl går ut simmar hon hela vägen över och gör ett fint jobb. På den andra får jag i henne efter mycket besvär men då vill hon bara vända och kliva upp igen. Åååå blir så frustrerad när hon gör på det viset. Efter vår konflikt gick allt fel. Hon pep och gnällde, Knallade när jag kastade markeringar åt andra och markera dåligt på de hon skulle ta. Var riktigt sur på henne när jag åkte hem.

Väl hemma fixade som tur var Henke middag så jag blev på lite bättre humör.

Inga kommentarer: