lördag, juni 02, 2018

En riktig pressardag

Det har varit härligt väder i hela maj men jag har inte haft möjlighet att ligga och sola någon längre stund. Idag hade jag bestämt mig för att ta en pressardag om vädret skulle vara sådant. Å visst håller vädret i sig! Först sovmorgon och sedan frukost i solen. Låg i en solstol i några timmar innan det blev en kort promenad med tjejerna. Vinna ligger gärna ute i solen och slappar men Humla håller sig inomhus när det är så varmt.

Solade mer och åt också lunch ute i solstolen. Rostbiff och potatissallad. Perfekt sommarmat!

Blev ytterligare en promenad ner till sjön så att hundarna fick svalka sig. Gjorde också isglass med skinka och godis till hundarna medan jag åt en köp isglass.

När Henke kom hem åt vi plockmat och satt såklart fortsatt ute till klockan var närmare 20:30. Jag vill alltid ha sånt här väder!!!

Förberedde mig inför morgondagen genom att ta fram kläder, diverse papper och genom att ta mig en dusch. Vilken härlig slappardag det blev.

Inga kommentarer: