söndag, januari 23, 2011

Slappardag med god middag

Hmmm det känns verkligen att det är slutet av januari. Eko i kassan så då är det bara att anpassa sig till läget.

Tog en lång promenad mitt på dagen. Tog med två tennisbollar så några linjetag blev det men ingeting jag kan kalla träning.

En sväng på stan på eftermiddagen och sedan var jag så frusen att jag bara var tvungen att lägga mig under filten. Såklart resulterade det i att jag somnade och sov i över en timma fram tills det var dags för handboll. Vilken match det blev, pendlade fram och tillbaka hela tiden med Sverige hela tiden steget efter. När det var lite drygt 10 minuter kvar blev det dock ändring på det och Sverige drog ifrån och vann med 4 eller var det 5 mål. Härligt, en riktig kämparmatch!

Middag blev det såklart idag också och trerätters ska det var när det är helg.

Sallad till förrätt med bacon, chevré och valnötter med en vinegrett med senap och honung.

Varmrätt. Grillat med klyftpotatis, smörstekta kantareller och persiljesmör

Efterrätt blev en repris på gårdagen och idag blev det mindre kaffe så då var det riktigt bra!

Efter middagen blev det en film, karatekid 3.

Inga kommentarer: