måndag, augusti 28, 2023

Hemresa

 Uppstigning redan klockan 6:15 idag Packade ihop det sista och röjde i rummet samt bar ner lite väskor till bilen innan jag tog Esset på en promenad och gick sedan över till mamma för frukost. Innan maten så städade jag dock ur lägenheten.

Klockan 8:30 hämtade jag upp Karin och Ljubo vid hotellet efter att de försovit sig och fått en lite stressig morgon. Vi åkte ner till Umeå där det blev en kort stopp för tankning och rastning. Resan fortsatte sedan ner till Högakustenbron där det blev en sen lunch. 


Till Hudik anlände vi ca 16:30. Då släppte jag av Karin och Ljubo vid järnvägsstationen för att de skulle fortsätta sin resa ner till Sigtuna. 

Jag och Henke kom hem samtidigt och började med en promenad genom byn. Pratade med lite grannar och gick sedan hem och packade upp och uppdaterade hemsidan och bloggen för att komma ikapp.

Nu väntar snart sängen för i morgon är det arbetsdag igen....

Inga kommentarer: