torsdag, augusti 24, 2023

Jobb hemifrån, löpning och resdag

 Idag hade jag bestämt mig för att jobba hemma eftersom jag ändå bara ska jobba halvdag. Hade lagt fram kläder inför resan igår så de ska bara packas ner innan avresa. 

Istället för förmiddagsfika så tog jag en löptur med Esset så vi får lite motion idag även om det sen blir mycket bilåkande. Gick lite lättare idag då vi sprang 5,11 km i 5:27 tempo.

Efter lunchpromenad med tjejerna samt mat så fick Vinna stanna kvar hemma medan Esset följer med mig upp till Piteå. Stannade i Umeå och hämtade upp Karin och Ljubo där och körde sedan vidare till Piteå.

Lämnade av Karin och Ljubo på Skoogs BnB och åkte sedan och packade ut mina grejer hos mamma och  tog en promenad med Esset.

Efter att ha bäddat och packat upp blev det en lite lättare middag i form av räckmacka och bubbel.

Jag var trött efter dagen så det blev en ganska tidig kväll vid midnatt. Somnade som en stock och sov sååå gott fram till 8-tiden.

Inga kommentarer: