tisdag, augusti 29, 2023

Tillbaka i vardagen

 Idag kändes det som att vardagen började igen efter semestern. Även om jag har arbetet några dagar tidigare så har det inte riktigt kommit igång. Ångrade ändå lite att jag inte tog ledigt idag för jag var väldigt trött när jag åkte till jobbet. Väl där funkade det ändå rätt bra....

Jag åkte hem till tjejerna på lunch och gick då också en promenad upp i skogen och gjorde då lite fynd. Nu har verkligen svampsäsongen exploderat.



Efter jobbet blev det en promenad genom byn för Henkes del tillsammans med Vinna medan jag och Esset sprang drygt 5 km. Efter detta dusch och sen middag i form av plockmat. Efter maten somnade jag i stort sett direkt och förutom förflyttningen från vardagsrummet till sovrummet så sov jag i nästan 10 timmar i sträck.

Inga kommentarer: