söndag, augusti 13, 2023

Regn regn regn....

 Nu är jag så himla trött på regn! Mörkt och spöregn hela dagen idag. Vi gick genom byn och operation gå fint i koppel går vidare för Esset. Det funkar mycket bättre när det regnar för då blir hon lite lugnare så nått positivt har jag i alla fall lyckats hitta med regnet.

Dammsög huset och röjde sedan i garaget så nu är det lite mera golvyta då vi flyttade upp grejer på vinden och sen ska vi köra iväg en del på tippen också till veckan...

Före

Efter

Efter detta så såg jag filmen om Whitney Houston och på eftermiddagen åkte vi till Lingarötjärnen för en kort promenad och lite markeringar. Var ju tvungen att testa trippelmarkering men det blev ju lite speciellt. Henke kastade två och jag kastade den ena själv men hon löste det helt ok. Hon fick också dubbelmarkering land/vatten som hon löste fint. 

Vinna fick enkelmarkeringar som hon löste på sitt sätt. Jag kastade från ena sidan, Henke skickade henne från andra sidan och hon simmar ut fint och hämtar men vänder inte om för att simma tillbaka till Henke utan simmar till mig och lämnar av istället. Jaja, inte lätt att veta...

Inga kommentarer: