torsdag, augusti 07, 2008

Smått och gott

Idag vaknade jag av jag var hungrig så jag klev upp och tog en tallrik kräm framför datorn. Efter den riktigt frukosten röjde jag lite och torkade och städade lite i köket samt dammsög nervåningen och försökte rengöra mattan i vardagsrummet som fått några fläckar av jag vet inte vad?

Henke och jag åkte sedan en sväng på stan och ködte örhängen till bröloppet och fixade kort samt handlade lite mat och annat smått och gott.

När vi kom hem tog jag med hundarna ut på en blåbärs-promenad men det blev bara några få deciliter.

Henkes föräldrar kom sedan och bjöd på fika och efter det så blev det inte så mycket vettigt gjort. Klockan hade blivit 19 så det var snart dags för middag. Eftersom vi ätit en så sen lunch så skippade vi den riktiga middagen idag och tinade istället lite räkor som vi åt på kvällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Halli hallå

Tack för grattiset i gästboken!
Du måste vara rätt nöjd själv med en 2:a i debuten i mästarklass?
Snyggt jobbat!
Ja du, vad det blir av Toppen det återstår och se men det bådar got hitills :-)

/Johanna, Tico & Toppen