söndag, juli 17, 2016

Funkis på SSRKs utställningen i Högbo

Tyvärr hade jag inte anmält Vinna till utställningen vilket var en miss eftersom hon fortfarande inte löper och det bara var 7 tollare anmälda. Jaja inte att gräma sig över det nu.

Hur som helst så åkte jag i alla fall ner och hjälpte till i fiket. Blev en lång dag men mycket arbete men rätt kul ändå även om det var lite kaosartat mellan varven då ingen verkade veta vart grejer kom ifrån eller skulle.

Klockan 16:30 var utställningen klar och sedan skulle allt packas ihop och transporteras bort till ett förråd så vi lämnade inte Högbo förrän vid 18:30. Jag hade tänkt stanna och shoppa lite på IKEA men se de stängde klockan 18 så det blev raka vägen hem.

Väl hemma blev det en promenad med tjejerna och sedan grillade Henke middagen, flankstek och ett glas vin.

Jag var ordentligt trött så vid 23-tiden somnade jag i soffan.

Nu håller vi tummarna för fint väder kommande dagar, att Vinna håller på löpet i ytterligare ett par dagar för att sätta igång och löpa i slutet av veckan så får vi njuta av semester i båten och senare ta en tripp till Tollarspecialen för parning när höglöpet infaller.

Inga kommentarer: