onsdag, juli 06, 2016

Hundträning efter jobbet

Jobbade på fram till klockan 16:30 och åkte direkt till Forsa för att träna hund. Idag var vi vid en tjärn som jag inte varit vid tidigare. Mycket mysig och inte ett enda mygg eller småsven.

Blev i huvudsak dubbelmarkeringar idag och såklart även lite vattenjobb eftersom vi ändå var vid vatten. Då det var en bit att gå så hade jag med båda hundarna. Inte så bra för jag känner mig stressad och ofokucerad. Å till råga på allt var även Vinna det och även lite småpipig så jag undrar om det inte är löp på G. Hanhundarna i sällskapet var väldigt nosiga och kissiga så jag tror att de var störda av något. Hoppas hoppas att det var Vinna och att hon kommer igång med löpet nu.

DSC_2872DSC_2874DSC_2881DSC_2884DSC_2886DSC_2892DSC_2901DSC_2904DSC_2906DSC_2910

Kom hem först vid 20:30 å då hade Henke fixat ytterligare med båten så kan vi bara få tid med kranbilen vars förare har semester så är den nog redo för sjösättning.

Middag och sedan avslutades kvällen med EM-fotbollsmatchen, semifinal mellan Wales och Portugal

Inga kommentarer: