söndag, juli 03, 2016

När saker går sönder…

Idag skulle vi försöka få en hel del grejer gjorda. Henke började fixa med båten medan jag fixade med båtinredningen. Borstade och “avhårade” alla båtdynor och lastade in dem i båten liksom sängkläder och badlakan och annat som ska vara där. När vi sedan skulle starta båten visade det sig att hela impellern smulats sönder och gått in i motorn. Jag undrar jag om det blir nån sjösättning i år???

Efter detta så skulle Henke klippa gräset medan jag gick en promenad med hundarna. När jag kom hem var bara halva gräsmattan klippt å tror ni inte att även gräsklipparen gått sönder.

Behöver jag säga vad som hände när jag skulle skriva ut lite handlingar inför morgondagen. Nä, misstänkte det men inte tusan fick jag ut nån utskrift i alla fall…

Annars så fick vi ju ändå en del gjort och såg dessutom matchen mellan Frankrike och Island som dock Frankrike vann med hela 5-2. Blev lite tråkig match så jag rev upp alla rädisor och ruccolasallad och planterade nytt så vi får se om det hinner komma upp lite nytt. Både rädisorna och ruccolan hade blivit förväxt.

Avslutade kvällen med att packa inför morgondagen. Fortfarande inget löp för Vinna så då blir det start på WT i Valbo i morgon istället.

Inga kommentarer: