fredag, november 25, 2016

Fredagsstress

Jag jobbade fem timmar idag och förutom en dag på jobbet idag så skulle Henke iväg på kvällen.Vi hann dock promenera med Vinna samt fixade och mysta med Valparna.

Medan Henke var borta så försökte jag komma ikapp med Bloggen. Under två veckors tid har jag inte skrivit nått och ju längre tiden gick desto svårare var det att komma ihåg när jag gjort vad.  Det har varit full fart under en tid och dessutom så har det varit mycket nytt och ovant här hemma vilket tagit hårt på mig så jag har hamnat i nån form av prestige/panikångest vilket är väldigt dålig timeing. Små saker blir stora saker och det mesta innebär en inre stress så för varje grej som jag ändå får gjort är det en lättnad. Tar en dag i taget och gör det jag känner för och orkar så kommer säkert detta att lösa sig. Skönt med förstående vänner, släktingar och valpköpare som stöttar och ställer upp. Nu är jag i stort sett i kapp med bloggen och stor del av valpfixet inför leverensen är också klart även om mycket praktiskt återstår men det kan inte göras förrän efter besiktning.

Inga kommentarer: