torsdag, november 10, 2016

Tur till Gävle

Idag var det Henke som fick ta hand om valparna då jag åkte på kurs till Gävle. Åkte strax före 7 men såklart var det förseningar i tågtrafiken men vi kom i alla fall i tid då vi tagit ett tidigt tåg från början. Självklart också sen hem så kom hem först vid 17:45. Träffen var dock bra och handlade om ärenden med förorenad mark.

När jag kom hem tog jag tjejerna på en promenad medans  Henke skottade. Vi hann ju inte göra det i går så det var en del. Tror dock att Henke tycker att det är rätt skoj nu när vi har 4-hjulingen som vi kan ploga med.

Fick fruktansvärt ont i magen under promenaden så redan före middagen däckade jag i soffan en stund och efter maten då slocknade jag helt och sov som en liten gris men det var jag inte ensam om för jag vaknade vid 1-tiden och då sov Henke också. Rastade tjejerna en kvällsrunda oh sedan stupade vi i säng.

Inga kommentarer: