tisdag, november 01, 2016

Erfarenhet att klippa klor på små valpar

Började dagen med att Simma den sista kilometern i kommunklassikern klockan 06:30. Henke stannade hemma lite längre än vanligt så jag kunde göra det samt vara på kontoret mellan 07:30 och 10:00.Gjorde så klart skrivelser och faktuereingsunderlag.

När jag kom hem fortsatte jag mitt evighetsjobb och idag jobbade jag stenhårt och blev äntligen klar med granskningen av alla färgämnen i de hygienprodukter för barn som vi varit ute och granskat. Var några 100 produkter att gå igenom och följaktligen flera 100 ämnen att kontrollera.

Hann också med att klippa klorna på valparna vilket var en erfarenhet. Måste helt klart köpa en klotång för valpar för nagelsax fungerar inte alls så bra.

Dagens bilder från lådan:

DSC_0940DSC_0944DSC_0945DSC_0948

Inga kommentarer: