tisdag, november 29, 2016

Full fart

Valparna blir fartigare och fartigare så de har börjat få komma ut mera och mera. På förmiddagen idag så fick valparna hänga med mig och Vinna på gården innan jag åkte och jobbade lite. Möte om Iggesund hårdkrom stod på schemat på förmiddagen och sammanställning av märkningskontrollen i Barnkoll 2016 på eftermiddagen.

Henke var borta på kvällen så jag gick en promenad med Vinna och sedan åt vi sen middag när Henke kom hem. Då blev det en värmande soppa med räkor och vitlöksbröd.

I natt sov jag faktiskt rätt mycket. Somnade i soffan men vaknade före midnatt å då fick Henke gå ut med Vinna medan jag fixade mat till valparna och Vinna. Somnade dessutom om när vi gick och la oss. Vaknade vid 2-tiden och 5 tiden men lyckades somna om direkt. Skönt!

DSC_1666DSC_1667DSC_1671

Inga kommentarer: