måndag, december 18, 2017

Jullunch på jobbet

Sista veckan började bra. Vi hade städdag idag och jag lyckades minska mitt pärmbestånd på rummet med hela 17 pärmar. Det nu!!!

På lunchen dukades det upp med julmat från Kaffebönan och det var inte lite. Mätta som tusan fortsatte vi med att städa. Härligt att röja ordentligt inför det nya året.

Direkt efter jobbet åkta jag till Totohallen. På vägen dit hade det hänt en trafikolycka som jag stannade till på. Det hade gått bra för alla inblandade men det var väldigt halkigt och lite spårigt på vägen så det gäller att ta det lugnt.

Det var bara jag och Anna som tränade idag. Vi körde konen och sedan började jag träna in kryp med Vinna. Humla drillades med nya ljudlösa kommandon och det är häftigt att se vad snabbt hon snappar upp de nya trots sin ålder.

När jag kom hem blev det middag och sedan städade vi gästrummet, bäddade det och stängde till det inför julbesöket.

Inga kommentarer: