måndag, december 11, 2017

Sista löpturen före jul

Så började sista hela arbetsveckan för detta år. En sista inspektion före jul tror jag det blir men sen får jag nog inse att 10 objekt inte kommer att bli besökta i år som planerat men oj vad jag tagit igen denna hösten. Att inte hinna med 10 objekt känns helt OK med tanke på att jag var sjukskriven helt eller delvist hela våren.

Efter jobbet idag så genomförde jag också vad jag tror blir den sista löprundan före jul. Det ska bil blidväder i veckan så då blir det för halt att springa och sen kommer jag helt enkelt inte att hinna så det är lika bra att ställa in sig på att det inte blir mera. Med den vetskapen så blev löprundan 5 km idag och det gick bra trots att det var rätt halkigt.

Dusch och sedan middag som Henke fixat. Effektiviteten flödade så det blev även ännu ett saffransbak. Tyvärr tabbade jag mig och hade i ett paket jäst för mycket i degen så det blev lite överjäst men funkar ändå att äta. Nu kan jag njuta av saffransbullar till Lucia Winking smile

Inga kommentarer: