tisdag, juli 04, 2023

Fyra dagar kvar

 Så var det bara fyra dagar kvar eller egentligen tre och en halv eftersom jag jobbar halvdag på fredag.

Idag blev det många steg på jobbet eftersom Räddningstjänsten fick påringningar om oljeskimmer i hamnen. Jag var dit först på morgonen men sedan kom nya påringningar vid lunch så då var jag dit igen och då var det tydligare så att jag kunde gå och försöka lokalisera källan. 

På lunchen gick i och käkade thaibuffé och efter jobbet blev det en promenad genom byn samt lite viltträning för Esset innan jag gjorde mig av med de flesta av fåglarna jag hade tinade och frös in gåsen igen. Nu blir det träningspaus i nån vecka pga semester 😀 Stegräknare hamnade idag på nästan 19.000.

Hann också med lite datajobb, göra inköpslista och kolla lite på tv innan energin helt tog slut...

Inga kommentarer: