fredag, juli 07, 2023

Sommarsemester 2023

 Sista arbetsdagen och det blev en bra dag. Det fanns jobb hela tiden så att dagen gick snabbt men inga stora akutärenden som skapade stress. Eftersom min bil är på service så skjutsade jag Henke till jobbet i morse. Efter jobbet vid lunch flexade jag ut och åkte hem. Stannade till och skulle hämta ut huvudvärkstabletter och såklart var det slut på de apotek som jag åkte till vid Ica där jag ändå skulle handla lite bilgodis så jag blev tvungen att åka tillbaka in till stan. Kom därför inte hem förrän vid 13-tiden och då blev det lunch och en promenad genom byn med tjejerna. 

Vattnade blommorna, låste brevlådan och sedan kom Henke hem så vi kunde packa maten och sedan bege oss. 

Vi kom iväg redan vid 15:30-tiden och stannade till söder om Umeå och käkade en pizza till middag innan vi åkte vidare till Sikeå havscamping dit vi anlände vid 21:30. 

Snabbt och smidigt att själv checka in och välja en plats innan det blev en promenad med tjejerna för att lokalisera oss lite på campingen.

Lite Yatzy och ett glas vin innan det var dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer: