måndag, juli 01, 2024

Sista veckan före semestern

 Så inleder vi den sista veckan innan det är dags för semester... Eller egentligen sista halvveckan eftersom jag bara ska arbeta måndag, tisdag och onsdag och sedan ta semester. På det viset kommer jag också att börja om efter semestern och börja jobba torsdag och fredag och sedan ta helg för att göra första hela arbetsveckan efter det.

Hur som helst så hade jag planerat in två inspektioner på camping-anläggningar då det kändes angeläget att få dem gjorda innan säsongen nästan är slut efter semestern. Sagt och gjort, vid 10-tiden begav jag mig till Enånger. Åkte till Finnicka och tog ett vattenprov först och sen blev det inspektion på Borka Brygga och Borka stugby och camping.

Blev en sen lunch hemma med Esset och då blev det också en promenad såklart.

På eftermiddagen mätte jag radon och skrev inspektionsrapporter.

Efter jobbet klippte Henke gräsmattan medan jag gick till Talgen och körde lite vattenarbeten med Esset.

Väl hemma blev det kebab i pitabröd till middag och sen somnade jag i soffan.

Inga kommentarer: