onsdag, juli 03, 2024

Vårens sista arbetsdag och besök hos Kiropraktiker

 Så var vi framme vid årets sista arbetsdag innan sommarsemestern. 

På förmiddagen hade jag också lyckats få en tid hos en kiropraktiker. Jag misstänker att min huvudvärk hänger ihop med spänningar som jag också känner av i rygg och nacke. Hoppas att det ska bli bättre efter detta besök så att jag slipper ha huvudvärk varje dag på semestern.

Såklart dyker det upp en massa konstiga saker sista dagen så även om tanken var att jag skulle sluta klockan tre så blev jag kvar på jobbet till klockan 17:15. Å tre av de tre av sju inspektionsrapporter som jag hade hopats hinna skriva blev inte genomförda. Ja ja nu är det i alla fall semester.

Blev en promenad bort till Talgen där Esset fick dubbelmarkeringar som Henke kastade från andra sidan vattnet. Blev också dirigering men den var ingen vidare idag utan fick göra om den flera gånger innan Esset löste den som jag ville.

Väl hemma blev det lite bubbel och jordgubbar. 

Till middag blev det grillad flankstek och pommes. 

Tyvärr förstörde huvudvärken resten av kvällen så jag sov i soffan några timmar för att bli av med huvudvärken.

Inga kommentarer: