måndag, juni 29, 2015

En lång dag i bilen

Hade ställt klockan på 08:00 men bara på söndag så vaknade först klockan 08:30. Efter frukost och packning så promenerade jag och Katta en en runda på ca 6km innan det var dags för mig att lämna Halmstad för denna gång får väl tilläggas för hit åker jag gärna tillbaka. Vilken gästfrihet och vilken service! Tusen tusen tack för allt Catta!!!

Kom väl iväg vid 10:30-tiden och första etappen var kort, ca 30 minuter innan jag stannade på Engelsons för lite shopping. Blev två par byxor, ett par till mig och ett till Henke.. Hittade också fleasetröjor (windstoppers) så varsin sån blev det också.

Nästa stopp blev MAX i Mjölby men det blev bara en drive-in. Ett kort stopp i vid Dalahästen blev det också för att hundarna skulle få rasta sig. Hem till Hudik kom jag först klockan 21:00. En kort promenad med tjejerna, uppackning, klädprovning och middag blev det samt en kort vila framför tvn innan det var dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer: