tisdag, juni 02, 2015

Minnesträning

När man inte hinner blogga på en hel vecka blir det till att minnesträna lite... Börjar då alltid med att skriva lite på de dagar jag kommer ihåg så nu kör vi...

Idag kommer jag i alla fall ihåg.... Nästäppan blir bara värre och värre men jag försöker göra allt för att ignorera den.

Jobbade på som vanligt idag och hann en massa olika saker.
Direkt efter jobbet blev det middag och en kortis med hundarna och sedan iväg till Iggesund för träning. Regnigt och riktig skitväder är det...

Blev dirigeringar på land och vatten. Vinna var duktig på skicken men urkass på fotgående. Två fina igångar i vatten så varför skulle jag köra en tredje gång innan vi åkte hem? Då gick hon inte i. Slutade i alla fall med att hon hoppade i när jag gick närmare kanten men då simmade hon inte över utan vände om men se då fick hon inte komma upp. Nä ut med dig lilla stumpan blev kommandot och banne mig gick hon inte över och upp. Hyffsad avslutning trots allt!

Värmde mig i spa-poolen när jag kom hem och sen blev det uppdatering av bloggen för ligger verkligen efter nu....

Inga kommentarer: