tisdag, juli 07, 2015

Båtlastning och garagestädning

Sovmorgon och en tur med tjejerna innan de fick vara på gården medans vi lastade båten med allt som ska vara i den. Dynor, sängkläder, handdukar, “porslin” mm

Konstaterade samtidigt att garaget var i fullkomlig kaos så det blev garagestädning när vi ändå var igång. Henke klippte häcken för på torsdag kommer kranbilen som ska sjösätta båten å då brukar häcken vara lite i vägen.

När allt var klart gick vi en promenad runt Nordenholm innan vi slappade en bra stund innan middag. Jag är såå trött att jag somnar så fort jag lägger mig. Verkar kunna sova hur mycket som helst nu men vad gör väl det. Vädret är kasst och jag är ledig så då kan man väl få vila.

På eftermiddag tog vi och grävde upp lite mask och gick ner till sjön och metade och kastade lite. Varsin abborre fick vi men de fick växa på sig ytterligare.

Inga kommentarer: