måndag, augusti 21, 2017

Bröllopsdag

13 årig bröllopsdag idag.

Träffade Anna och körde lite vilt direkt efter jobbet idag. Vi träffades på en ny plats som var väldigt översvämmad och risig. Körde därför ett vattensök med änder för Vinna. Hon skötte sig väldigt fint. Fina upptag och inlevereringar genomgående.

När jag kom hem bytte jag om och tog med tjejerna på en löprunda. Det gick tungt men huvudsaken är att jag tar mig ut. Det spelar ingen roll hur fort det går.

När jag kom hem från min runda så hade även Henke kommit hem. Eftersom det är lite mycket nu så får vi fira vår bröllopsdag vid något annat tillfälle. Men jag stannade i alla fall till och köpte lite gott. Kallskuret och sparris samt en god biscuit. I övrigt blev det omelett på kantareller, skinka och västerbottenost. Henke hade köpt en fin orkidé.

Eftersom Henke ska iväg igen i morgon så blev det ompackning och en tidig kväll då vi båda var trötta.

Inga kommentarer: