torsdag, augusti 17, 2017

En effektiv dag

Jobbade på och hade en inspektion idag. Det har verkligen blivit populärt med Microblading i Hudiksvall!!! I slutet av dagen åkte vi ut på en anmälan om störande och hotfulla hundar av rasen Amstaff. Vi var oroliga att det skulle vara ett hotfullt möte men det var helt fel. Det gick hur bra som helst.

På lunchen blev det en rejäl promenad med kantarellplockning och efter jobbet stannade jag till på kliniken och hämtade hundmaten jag beställt och dessutom köpte jag 2 säckar till då de hade erbjudande om köp två betala för en.

Blev också ett stopp på blomsterhandeln där jag köpte blommor till utekrukorna. Lite sensommar/höstfint på gården kan man väl ändå ha. Planteringen får dock bli en annan dag för när jag kom hem blev det en kort promenad och sedan en löprunda med hundarna. Blev inte middag förrän efter jag duschat så den intogs först vid 21-tiden.

Inga kommentarer: