måndag, augusti 07, 2017

Stolt över mig själv

Så var semestern över och det var dags att gå till jobbet igen. Heltid är det som gäller nu och det känns som att det kommer att gå bra. Förutom att få ett virus via messenger som tack och lov inte var allt för elakt och som till sist gick att få bort så har det varit en väldigt bra dag.

På lunchen gick jag till Dina försäkringar och hämtade min vinst i Hitta ut. En brandfilt som kommer att få bo i husvagnen. Åkte hem till tjejerna, käkade lunch och gick en promenad och sedan, efter jobbet blev det en löprunda. Lugnt och i etapper men i alla fall. Har satt upp ett mål att gå ner 13 kg fram till jul. Idag började resan!

Efter löprundan blev det vila och sedan åkte jag iväg och träffade Anna och var med på gympa i Borgaparken.

Hem och duscha, middag och sedan välbehövlig återhämtning i soffan framför Friidrotts VM

Kändes bra idag å nu gäller det att vara konsekvent fram till jul. Heja mig!

Inga kommentarer: