tisdag, augusti 15, 2017

Fyndplats

Idag var jag något piggare men känner mig väldigt ineffektiv på jobbet men jag försöker att inte stressa fram nått. Nu är jag i alla fall på jobbet 100% och det funkar även om koncentrationen inte är 100%-ig hela dagen.

Efter jobbet tog jag med hundarna ut i skogen så att de fick springa av sig ordentligt. Mitt mål var dock att försöka hitta skogens guld, kantareller. Alla mina gamla Idenorsställen är ju borta så måste försöka hitta nya fyndplatser på hemmaplan.

Å banne mig om jag inte hittade det bästa stället någonsin. Plockade hela ryggsäcken full så jag blev tvungen att åka hem. Blev nog närmare 10 liter så jag och Henke fick en hel del att rensa efter maten. Var ute i över 1,5 timma så jag var helt genomsvettig och hundarna var fulla med fästingar.4

2017-08-15 18.51.41

Även idag så hade Henke fixat god mat i form av tomatostfylld skinka och blomkolsmos.

Inga kommentarer: