fredag, januari 05, 2018

Årets första arbetsvecka avklarad

Även idag tog jag kortdag och jobbade bara mellan 7-13, 6 timmar och ändå hemma mitt på dan. Tog tjejerna på en långpromenad och sedan kom Henke hem. Jag åkte en sväng till Totohallen idag och eftersom jag var helt ensam i hallen idag också så passade jag på att köra apportering. Mycket stadga och fotgående med fast och sedan en del dirigering vilket gick väldigt väldigt bra.

Eftersom Herrarna skulle spela final i JVM Hockey i natt så höll vi oss vakna genom att fixa med datorn och se lite film. Klockan 02.00 började matchen. Såg första och andra perioden i rummet men sen kände vi oss trötta och flyttade in till sovrummet vilket innebar att vi missade slutet av matchen som Sverige tyvärr förlorade de sista minutrarna.

Inga kommentarer: