tisdag, januari 30, 2018

Träff med fd kollega

Idag kom Jenny som började jobba på Miljökontoret i Hudiksvall samma år som mig. Hon jobbar numera på Naturvårdsverket och gjorde en liten landsturné inför kommande projekt. Jätteskoj att träffas! Det var säkert 10 år sedan vi sågs sist.

Då jag bara hann med en timmes lunch idag så fick tjejerna hänga med och spendera dagen i stan. En promenad runt lillfjärden och i stan blev det på lunchen och sen en promenad längst med strandpromenaden efter jobbet.

Träning i totohallen stod på schemat. Blev mest fotgående idag och fika med Göran, Zenita, Kajsa och Ann.

Frusen och kall var jag när jag kom hem så jag gjorde mitt gympapass direkt jag kom hem bara för att då vet jag att jag snabbt får upp värmen.

Kände mig tung i huvudet så det blev en tablett och vila i soffan på kvällen.

Inga kommentarer: